A nyolcas szörnye
8 VP ( /( chara-din-sheran szörny/polip
Ha legalább 8 VP-t költöttél rá, akkor kijátszásakor ellenfeled kezéből, asztaláról és gyűjtőjéből összesen max 8 lap a Semmibe kerül (kézből véletlenszerűen).
Kompenzáció és halálsikoly: ellenfeled sebződik 8 ÉP-t.
Átszúródás
1 VP tharr azonnali
Ellenfeled sebződik annyit, amennyi egy célpont lény sebzése, majd a célpont lény a Semmibe kerül.
Elnyelő fatty
1 VP 2/1 chara-din szörny/chara-din fattya
Semlegesítés: sebző, vagy gyógyító forrás, majd kap annyi +1/+1-es jelzőt, amennyit a forrás sebzett/ gyógyított volna.
S végy le egy lapodról egy jelzőt: kapsz 1 Chara-din fattyát.
E: egy másik fattyadra tehetsz 1 izom jelzőt.
Azt mondtam, de
0 VP chara-din azonnali/reakció
Nem lehet rá reagálni.
Megakadályoz egy reakciót.
Hátrány: a kör végéig nem játszhatsz ki reakciót.
Sejtosztódás
1 VP sheran bűbáj
S: kapsz egy olyan tókent, amilyen nevű már van játékban.
K ha nincs tóken játékban: egy célpont gyógyul 4 ÉP-t
|
| A Gúnymadár REPÜL, lemaradt a SZÁRNY ikon |
Gonosz lapok
Árnymanó Paradicsom (ritka)
Dornodon, bűbáj, IK: 2 VP
Kijátszásakor és minden előkészítő
fázisodban célpont lapot a Semmibe
küldhetsz, ÉS kapsz 1 Dobótőrt.
Jelenés: 1 VP, 1 lap húzása
"Elfolyik az élet az árnymanók Paradicsomán,
csak bámuljuk, ahogy a holnap elég a ma nyomán."
KO Lio, árnymanó bárd
Gúnymadár
Leah, szörny, 1 SZK, X+3/X+3, IK: 2 VP
Feltámad.
K: dobj egy lapot a paklid
tetejéről a gyűjtőbe.
X a gyűjtődben lévő lapok
költségének összege.
"Ha kéred, kapsz egy énekesmadarat,
dalával tartsa életben a mosolyodat.
Ha nem dalol szépen,
nem hoz fényt a szemedbe,
eltörlöm a hangját is
— nincs helye itt csendnek se."
Renthar Manyman
Chloe (új) (új)
Chara-din, kalandozó, mutáns, Oltalom: 1 2/4, IK: 2 VP
Ellenfeled kijátszásakor és
minden köröd végén egy általa
választott lapot eldob a Semmibe.
"Ábrándjaid eljátssza újra multad,
Csak bánatod tesz rájuk hangfogót...
A feledés homályából kibukkan
Egy régi arc és feléd mosolyog."
Juhász Gyula
|
Jó jellemű, 2 VP-s lapok
Igazságtevő (új) (új) (ritka)
Raia, kalandozó, ember, 4M/2, SZÁRNY, ŐSMÁGIA, IK: 2 VP
Immunis az ellenfél forrásaira.
Nem lehet megsebezni.
J: célpont permanens a gyűjtőbe kerül.
"Az igazságot
nem adhatom fel - csak az
őszinteséget."
Fodor Ákos
Morq Fan Gor (új) (nem gyakori)
Elenios, kalandozó, mutáns, 1/1, horgony, Oltalom: 1, IK: 2 VP
Láthatatlan.
J, ha megsebez egy játékost,
ellenfeled következő köre elmarad.
J, ha kikerülne a játékból: a tartalékodba kerül,
minden jelző lekerül róla, max. ÉP-re gyógyul.
"Az idő igaz,
S eldönti, ami nem az."
Petőfi Sándor
Vén Arfma (új)
Rhatt, kalandozó, törpe, 1M/5M, IK: 2 VP
J: célpont lény kap 2 Életjelzőt.
Ellenfeled nem tehet jelzőt lapjaidra,
nem fizethet költséget jelzőidből.
K, vegyél le 1 jelzőt egy lényedről:
megakadályoz egy max. 3 költségű,
nem varázslat lapot.
"Arfma az évek során semmit nem erősödött,
viszont mentális ereje híressé tette." |
Ahogy nézegettem a lapkeresőt, az Apró kívánsághoz sanyarúan kevés találat érkezett fix költségű, 2 VP idézési költségű lapokból, ezért ezekből kerestem utánpótlást. A lapok megalkotásánál szempont volt, hogy ahol lehet, szerepjátékos hangulatot erősítsek, illetve magyar költő idézetét adjam színesítő szövegnek. A "szokásos" laptervezői kéréseket - rövid szöveg, egyszerű működés stb. - figyelembe vettem.
Semleges lapok
Lura Aeven (ritka)
Sheran, kalandozó, elf, Oltalom: 1, IK: 2 VP
J: keress ki egy pakliból minden
azonos nevű lényt. Rakd játékba őket,
az alábbi hátrányt kapják:
kijátszáskori képességei nem jönnek
létre, képességei nem működnek, kör
végén fel kell áldoznod.
Fejvadász (új) (új)
Tharr, kalandozó, ember, SZÁRNY, 3/1M, IK: 2 VP
Támadhat tartalékban lévő
lényt is. J: célpont játékos
kap 1 tóken lényt.
K, ha egy lap kikerül a
játékból: kapsz 2 VP-t ÉS
húzz egy lapot.
"Te vagy a vadász és te vagy a vad
s távol, a hatalmas: az is te magad."
Weöres Sándor
Undok gnómocska (új) (új) (ritka)
Fairlight, kalandozó, gnóm, Oltalom: 1, 1/4, IK: 2 VP
Nevezz meg egy színt, lap- vagy
altípust: minden, megnevezett lap
költsége +2 <VP>, és ezeknek a
lapoknak az <ŐM> képessége nem működik.
"Csúnya a zsarnokság, de a
fortélyos elnyomás még undokabb."
Eötvös József |
Mellékhatás
1 VP chara-din bűbáj
K ha ellenfeled egy forrásával VP-t kap: sebződik 2-t és eldob 1 lapot.
K ha ellenfeled egy forrásával lapot húz/keres: veszít 1 VP-t és 1 SZK-t.
Erősített reflekció
1 ZSZ dornodon azonnali/reakció
Megakadályoz egy sebző forrást, majd ellenfeled sebződik kétszer annyit, mint amennyit eredetileg sebzett volna a forrás. Ha ezek után ellenfelednek legalább 10 ÉP-je van: a kör végén húzz egy lapot.
Isteni intervenció
1 VP bufa azonnali/reakció
Megakadályoz egy célzó forrást. Ha ezután ellenfelednek több lapja van játékban, mint neked, akkor célpont lapot a gyűjtőbe küldhetsz.
Bélyeggyűjtés
1 VP rhatt általános
Blokkolás: 1.
Nem lehet rá reagálni olyan lappal, ami már van valamelyik játékos gyűjtőjében.
Keress elő egy olyan lapot, amilyen nevű lap már van ellenfeled gyűjtőjében, vagy asztalán.
Hónapos retek
1 VP sheran bűbáj
Csak semleges források hatnak rá.
Késleltetett hatás 1: Keress elő egy min 7 költségű sheran lényt.
Késleltetett hatás 2: keress elő egy sheran lényt.
Késleltetett hatás 3: keress elő egy sheran lapot.
|
2 mana
Teknős védővarázslat
Sheran
Azonnali
Teknős
Kötelék: védekezés, vagy költsége 1 mana.
Anti-mágia: 0
Megakadályoz egy azonnalit, vagy duplakötelék: forrást.
Nem lehet eldobni Anti-mágiának. |
Vénuszcsiga (új)
szörny 1 szk Tharr
1 Vp
Anti-mágia: 1
Kijátszásakor és minden előkészítő fázisodban
kapsz 1 Vénuszcsigát, vagy tegyél egy +1/+1-es
jelzőt egy célpont lényre.
Halálsikoly: tegyél egy lényre 1 izomjelzőt!
1/2
Tintacsiga (új)
szörny 1 szk Elenios
1 Vp
Kijátszásakor és minden előkészítő fázisodban
kapsz 1 Tintacsigát, vagy tegyél egy célpont
lényre 1 -1/-1-es gyengülésjelzőt!
Halálsikoly: célpont lap a gyűjtőbe kerül.
1/2
Lávacsiga
szörny 1 szk Dornodon
tűz
1 vp
Kijátszásakor és minden előkészítő fázisodban
kapsz egy Lávacsigát, vagy egy célpont sebződik
1-et.
Halálsikoly: egy célpont sebződik 3-at.
1/2 |
Elátkozott kard
1 SZK színtelen tárgy/fegyver kincs
Hordozója kap +3 SB-t.
S: kapsz annyi VP-t és húzz annyi lapot, ahány Elátkozott kard van játékban.
Hátrány: nincs sem húzás sem előkészítő fázisod.
A bajnok pajzsa
1 ZSZ színtelen tárgy KF „kincs”
Nem lehet rá nem UR lappal/forrással reagálni.
Rá és használójára nem hatnak nem UR források.
Használója mágikus védelmet kap.
A bajnok kardja
1 ZSZ színtelen tárgy KF „kincs” „életkioltó”
Használója +3 SB-t kap.
Ha használója megüt egy lényt, vagy épületet: az mindenképpen a Semmibe kerül
Ha használója megsebez egy játékost: annak megfeleződik az ÉP-je (felfelé kerekítsd a veszteséget).
Csirke
1 VP 0/4 sheran szörny „szárnyak”
S: ha aktív, átkerül ellenfeledhez 2 álom jelzővel.
Hátrányok: Nem lehet feláldozni. Ellenfeled minden előkészítő fázisodban gyógyul 3-mat és előkereshet egy sheran lényt.
„Miért ment át a túloldalra?” -UMK
Génszerkesztés
1 VP chara-din bűbáj lényre
A célpont lény lemásol egy másik, általad választott, játékban lévő lényt.
3 ZSZ: vedd vissza a gyűjtődből a kezedbe.
|
Lánccsörgetés
1 VP leah azonnali
Kijátszási feltétele, hogy legyen kísérteted játékban, vagy a gyűjtődben.
Max 2 célpont lap visszakerül játékból, vagy a gyűjtőből a pakliba.
Numizmatika
1 VP fairlight bűbáj
S1 VP: keress elő egy kincs vagy ereklye lapot.
Kompenzáció és halálsikoly: keress elő egy olyan lapot, amilyen nevű lapod már van a semmiben.
Fatty szintetizátor
3 ZSZ ?/? chara-din szörny/chara-din fattya
Alap ÉP-je és SB-je a kijátszásához áldozott lények ÉP-jének ill. SB-jének összege.
S tégy rá egy -1 SB-t adó jelzőt: megakadályoz egy lapot, vagy forrást.
E tégy rá egy -1 ÉP-t adó jelzőt: célpont lap a gyűjtőbe kerül.
A vipera
2 VP 3/3 tharr kalandozó/kobudera „szárnyak”
A te körödben immúnis ellenfeled varázslataira.
S: célpont lap elveszíti a képességeit és ha ez egy lény volt, akkor ellenfeled sebződik annyit, amennyi a sebzése.
A szikla
3 VP 4/4 tharr kalandozó/kobudera „szárnyak”
A te körödben immúnis ellenfeled forrásaira.
S: célpont max „kötelék” költségű lap a gyűjtőbe kerül, vagy ellenfeled sebződik „kötelék” (max 7) ÉP-t.
|
Dupla áldozat, 1 VP, Fairlight általános
Dobj el két lapot a kezedből, hogy előkeress egy lapot a paklidból. Nem lehet rá reagálni. |
Groteszk
szörny 1 szk Chara-din
morf
X Vp
'repül'
X max. 3 lehet.
Kijátszásakor válassz neki X+1 különböző képességet
a játékban és gyűjtőkben lévő lények képességeiből
(kijátszáskori képességek létrejönnek).
1+X/1+X |
Sziránusz piac
építmény Tharr
hajó
'repül'
Minden építményed hajó altípust kap.
S, 1 zsz: egy passzív építményed aktivizálódik
vagy kapsz 2 Vp-t (kivéve az 1. körben).
"A sziránuszok híres úszó városa biztosítja a
kereskedelmet a felszín és mélység lakói között."
4 SP |
| A piac SP-je 4, ez lemaradt. |
Numenati laboratóriuma (új)
építmény Dornodon
2 zsz
Kijátszásakor minden általad választott
jelző megduplázódik.
S, 1 zsz: célpont lapon minden jelző megduplázódik.
3 Sp
Numenati
kalandozó Dornodon
ember
1 Vp 1 zsz
S, vegyél le egy lényről 1 életjelzőt: a lényt lemásolod.
Jelenés: keress elő
1 Numenati laboratóriumát!
2/4
Sziránusz piac
építmény Tharr
hajó
'repül'
Minden építményed hajó altípust kap.
1 zsz: egy passzív építményed aktivizálódik
vagy kapsz 2 Vp-t (kivéve az 1. körben).
"A sziránuszok híres úszó városa biztosítja a
kereskedelmet a felszín és mélység lakói között." |
1Építő Edzőterem
építmény Raia
kobudera 4SP
K: psszivizáld egy lényedet: a lény kap egy +1/+1-es erőjelzőt.
Ha kalandozó izomjelzőt is adhatsz.
Ha kobudera akkor 2-t.
Habklandoz⁹ |
1zsz 1szk Pörölycápa
szörny Leah/Tharr
cápa szárnyak 3/3
Semlegesítés: olyan lap amire kijátszója szk-t költött.
Kijátszhatod KF tárgyként is. Ekkor célpont őrposztból egy lényt a gyűjtőbe küldhetsz, a többi passzívan a tartalékba kerül. Hordozója kap +3/3-at. |
Fatty lord (új)
2 VP 2/2 chara-din szörny/chara-din fattya
Ha legfeljebb 2 lap van a kezedben, S: kapsz 1 Fatty lordot egy dermesztés jelzővel.
K áldozd fel egy fattyad: megakadályoz egy forrást, vagy ha nem tókent áldozol, akkor egy lapot.
Levakarhatatlan fatty
1 VP 2/1 chara-din szörny/chara-din fattya
Ha nincs lap a kezedben, S: feltámad.
J: kapsz 1 Chara-din fattyát, vagy célpont max 1 költségű lap a gyűjtőbe kerül.
Degenerált fatty
1 VP 2/1 chara-din szörny/chara-din fattya
Élet: 1.
Ha legfeljebb 2 lap van a kezedben: nem lehet megsebezni.
Ha támad egy lényt, vagy őt támadja egy lény: ellenfeled sebződik 3 ÉP-t.
Koncentráló fatty
1 VP 2/1 chara-din szörny/chara-din fattya
Ha nincs lap a kezedben: ellenfeled minden lapja +1 VP.
J 1 VP: max X célpont lap a gyűjtőbe kerül, vagy ellenfeled eldob X lapot. X annyi, ahány fattyad van rajta kívül játékban.
A gyűjtő hívása
1 VP leah azonnali/vízió
Célpont lap a gyűjtőbe kerül és a kör végéig nem játszhatsz ki lapot, kivéve a gyűjtődből.
|
Árnyjáték
azonnali Leah
reakció
X Vp
Megakadályoz egy max. X+1 költségű lényedet célzó vagy reakció forrást.
Kompenzáció vagy áramlás: kapsz egy árny-jelzőt (1/1-es Leah szörny
egy célpont lény képességeivel).
"Megmozdultak, életre keltek és mindent elpusztítottak az árnyak." |
Árnyjáték
azonnali Leah
reakció
X Vp
Megakadályoz egy lényedet célzó max. X+1 költségű forrást.
Kompenzáció: kapsz egy árny-jelzőt (1/1-es Leah szörny
a célzott lényed képességeivel).
"Megmozdultak, életre keltek és mindent elpusztítottak az árnyak." |
Kame-hame-ha
sheran azonnali teknős 2vp
Ha eldobod tedd a semmibe és a következő húzás fázisodban +2-t húzol.
Célpont sebződik kötelék+4-et.
Tortuga
sheran/dornodon kalóz teknős építmény 3zsz 5sp
Kötelék építő kettőnek számít.
S: ellenfeled dob egy lapot. Ha 2 kötelék, akkor általad választottat.
S: kijáthatsz egy lapot a gyűjtőből.
Kompenzáció: keress elő egy kötelék lapot a paklidból.
Ifijú teknős
sheran teknős 1 vp 1/1
Anti mágia 1
Ebből a lapból 5-öt használhatsz a paklidban.
Minden teknősöd olcsóbb 1 vp-vel és teknőseid zanszilánk költségét fizetheted építésből.
Tudós teknős
sheran teknős 3zsz 0/3 háló
Anti mágia 1
Kijátszásakor keress ki egy teknőst a paklidból.
P: vegyél vissza egy lapot a gyűjtődből.
Kompenzáció: húzz egy lapot. |
A kártyagyűjtő
2 VP X/2 fairlight kalandozó/ember
X annyi, ahány lap van a kezedben.
K: célpont max X költségű lap a gyűjtőbe kerül, vagy megakadályoz egy max X költségű lapot vagy forrást.
Hátrány: ha sikeresen használtad a K képességét, a kör végéig nem játszhatsz ki lapot a kezedből.
Az óriások királya
5 VP 5/5 tharr szörny/óriás
Óriásaid kapnak +1/+1-et.
S 1 VP: keress elő egy óriást, majd dobj egy lapot a Semmibe!
Áldozd fel: megakadályoz egy max 1 költségű lapot.
Irigység
1 VP fairlight bűbáj
Amíg van másik bűbájod játékban: ellenfeled forrásaira immúnis.
K2: ha ellenfeled egy forrásával lapot húz: húzz 1 lapot!
K2: ha ellenfeled forrásával VP-t kap: kapsz 1 VP-t.
Legenda vagyok
1 VP chara-din általános
Szabálylap nem drágíthatja.
Ha nincs lényed játékban: keress elő egy legendás lényt.
Ha van játékban, vagy a gyűjtődben legendás lény: célpont lapot a gyűjtőbe küldhetsz.
Lövedékpokol
1 VP dornodon bűbáj
Kijátszásakor és ha ellenfeled kijátszik egy lapot: kap 1 lövedékjelzőt.
Végy le róla X lövedékjelzőt: célpont X költségű lap a gyűjtőbe kerül, vagy megakadályoz egy X költségű varázslatot.
Ellenfeled minden köre végén sebződik annyit, ahány lövedékjelző van rajta.
|
hm. ez a lap önmagában kijátszva semmit nem csinál. zsz-t költök, dobok egy lapot, leszedek egy másikat, és effektíve 3 lapért meg némi zsz-ért cserébe kapok egy gyngy lapot.
A tükördémon ezt egymaga megcsinálja, mégse nagyon használjuk. |
Elátkozott építőmester (új)
kalandozó törpe Tharr
1 vp 0/1(mágikus) (repül)
Anti - mágia: 0
Egy építmény építésekor 2 építőnek számít. Halálsikoly: Kapsz 1 vp-t.
Sokoldalú építőmester (új)
kalandozó törpe Tharr
2 vp 2/2(mágikus) (repül)
Egy építmény építésekor 2 építőnek számít.
Halálsikoly: Rakj játékba a kezedből, gyűjtőből vagy paklidból egy max 2 idézési költségű építményt.
Kőevő (új)
szörny elementál Tharr
3 vp 1/3 (mágikus) (horgony)
Nem lehet feláldozni. (S), ha egy építményt megsebez létrejön a Halálsikolya.
Halálsikoly: Célpont építmény mindenképp semmibe kerül, és a paklidból az összes ilyen építményt rakd a játékba (keresés). |
Segítsd a gyengéket (új)
bűbáj Eleinos
1 vp (ősmágia) (1 oltalom)
(S) (X-1 zsz): Dobj egy gyakori vagy nemgyakori lapot a semmibe és célpont ilyen lapod a semmibe kerül. Kapsz egy olyan lapot a játékba amit dobtál, vagy Semmibe került. X a játékba kerülő lap idézési költsége. |
Gyermekáldás (új)
általános Sheran
1 Vp 1 zsz
Kompenzáció: kör végén vedd vissza a kezedbe!
Válassz ki egy kalandozót a játékból, gyűjtőből
vagy a kezedből: lemásolod, majd ez a lap a
Semmibe kerül.
"Ez a gyerek tiszta anyja... vagy apja..." |
Három vezér
szabálylap
Nem használhatsz követőt.
Semmilyen forrás vagy szabálylap sem kapcsolhatja ki.
A paklidnak pontosan 56 lapból kell állnia.
A paklidban minden lapból legfeljebb 1-et használhatsz, kivéve 3 nem UR lapot, melyekből pontosan 5-öt kell használnod. |
Nekronmánia
X nekron leah azonnali
Megakadályoz, vagy gyűjtőbe küld egy X költségű lapot.
Hátrány: a játék végéig minden lapod 1 nekronnal drágább.
Félelemjáró (új)
1 VP 1/1 leah szörny
4-nél kisebb alap ÉP-jű lények nem tudják megsebezni. Ilyen lények képességei nem hatnak rá.
S: célpont lény visszakerül kézbe.
Rémlik
1 ZSZ 4 SP leah építmény szárnyak
S 1 ZSZ: keress elő, vagy vegyél vissza a gyűjtődből egy gonosz szörnyet és ha gyakori vagy nem gyakori lapot kerestél, akkor kapsz 1 VP-t.
Gonosz szörnyeidet ellenfelednek +1 VP célozni.
Sovány vámpír
2 VP 3/1 leah szörny/vámpír élőholt szárnyak
K: ha sebződne, helyette te, vagy ellenfeled egy jó jellemű lénye sebződik ugyanannyit.
S, ha gyógyulsz: célpont lapot a gyűjtőbe küldhetsz, vagy ellenfeled eldob egy lapot.
Édes a bosszú
1 VP chara-din azonnali
Kijátszási feltétele, hogy ebben a körben, vagy az előzőben ellenfeled egy lénye megölte egy lényedet.
Rakj játékba egy lényt a gyűjtődből, és célpont lényt a gyűjtőbe küldhetsz.
|
Féregmester (új)
Követő
Férgeid +1/+1-et kapnak.
K: végy vissza egy férget a kezedbe, de kör végéig nem játszhatsz ki ilyen férget lényként.
J: a kör végéig kijátszhatsz egy férget a gyűjtődből varázslatként.
Gyáva féreg (új)
1 VP 4/3 dornodon szörny/féreg
S ha nincs varázslat a gyűjtődben: ellenfeled sebződik 3 ÉP-t.
Ha ellenfeled forrással célozza, vagy kijelöl egy lényt, hogy támadja: azonnal visszakerül kézbe.
Kijátszhatod azonnaliként is, ekkor ellenfeled őrposztjából minden lény a tartalékba kerül.
Gyötrő féreg (új)
1 VP 1/3 dornodon szörny/féreg
Ha nincs varázslat a gyűjtődben, ellenfeled nem kaphat VP-t forrással.
E 1 ZSZ: ellenfeled veszít „kötelék” VP-t, vagy egy célpont lény sebződik „kötelék” ÉP-t.
Kijátszhatod azonnaliként is: ekkor ellenfeled sebződik 2 ÉP-t és veszít 4 VP-t.
Totenhat kegyence
1 VP 1/1 dornodon szörny/féreg
K ha játszottál ki varázslatot ebben a körben, de nincs varázslat a gyűjtődben: kapsz 1 VP-t és húzz 1 lapot!
Kijátszhatod azonnaliként is, ekkor visszavehetsz 1 férget a gyűjtődből, és semmizés: 2.
Aljas féreg (új)
1 VP 0/4 leah szörny/féreg
Ha nincs varázslat a gyűjtődben: férgeid nem lehetnek ellenfeled azonnalijainak célpontjai.
S áldozd fel, vagy dobd el egy férged: keress elő egy férget!
Kijátszhatod azonnaliként is: ekkor szétoszthatsz 2 izomjelzőt férgeid között.
Átokféreg (új)
2 VP 3/2 leah szörny/féreg „szárnyak”
Ha nincs varázslat a gyűjtődben: láthatatlan.
Ha sebzést okoz: célpont lapot a gyűjtőbe küldhetsz.
Kijátszhatod azonnaliként is, ekkor célpont lap elveszíti minden képességét, és visszavehetsz egy másik férget a gyűjtődből.
|
| Szóval 47 lapos pakli elegendő lesz ezentúl, a bilincsmester buffolódik, ork amazon és társai nyers spoilerek lesznek? | Hírek, változások | Kérdések | Csere-bere | Stratégiák | Versenyek | Lapötletek | Szavazások | Egyéb
A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek
|